loading...
دانلودرایگان
ادمین بازدید : 102 دوشنبه 13 دی 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام کاشکی

Download New Music Kashki Pouya Saleki آهنگ جدید پویا سالکی آهنگ کاشکی از پویا سالکی پویا سالکی تازه ترین ترانه های ایرانی جدیدترین آهنگ پویا سالکی دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ کاشکی دانلود ترانه کاشکی با صدای پویا سالکی دانلود رایگان آهنگ پویا سالکی بنام کاشکی دانلود مستقیم موزیک دانلود موسیقی پاپ کاشکی یکی بود یدونه هم که هیچ موقع نبود

-

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای پویا سالکی به نام کاشکی

ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی / آهنگساز: پویا سالکی

تنظیم: امید نیکان / میکس و مستر: محمد فلاحی

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام کاشکی

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

تازه ترین ترانه های ایرانی و موسیقی پاپ

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.1 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 7.6 مگابایت]

Download New Music

Pouya Saleki – Kashki

متن ترانه ی کاشکی با صدای پویا سالکی:
یکی بود یدونه هم که هیچ موقع نبود
قصه خوب چرا زود تموم میشه زود
یکی بود یکی نبود یکی گفت براش میرسی به اروزت
یکی نبود یکی نبودی یکی نبود
تو خودم بدون تو مثل همیشه گم شدم
بی نشون خودم پر برق پر پاییز دلم
بعد تو واسه کسی نمیرزه دلم
کاشکی منو به یادت بیاره
نه انقار راهی نداره
کاشکی سرنوشتم این نبود کاشکی
کاشکی بهشت همین نبود
یه راه سیاه روبرومه
چه بعض بدی تو گلومه
بجز تو هر کی تو دلمه قهرم
گریه کردم گریه کردم
گریه کردم گریه گردم
همون کاشکی یا هیات بخوات
کاشکی منو به یادت بیاره
نه انقار راهی نداره
کاشکی سرنوشتم این نبود کاشکی
کاشکی بهشت همین نبود
کاشکی منو به یادت بیاره
نه انقار راهی نداره
کاشکی سرنوشتم این نبود کاشکی
کاشکی بهشت همین نبود

 

 

 

 

 

 

 

باتشکرازسایت:

دوستی ها

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 2,744
  • بازدید سال : 11,276
  • بازدید کلی : 794,257
  • برچسب
    دانلودرایگان رایگان دانلودرایگان ومجانی دانلودرایگان دانلودمجانی رایگان دانلودسایت دانلودرایگان رایگان سایت رایگان ولینک رایگان ودانلودساده وسریع ورایگان دانلودرایگان رایگانdownloadraygan download 2017 downlood2016 دانلودمستقیم ورایگان دانلودسریع ورایگان وپرسرعت دانلودپرسرعت ورایگان2017