loading...
دانلودرایگان
ادمین بازدید : 404 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید به نام سلام بمبئی

بازیگران : آیشواریا رای ، محمد رضا گلزار

سلام بمبئی

نظرهردوبازیگرمعروف درادامه مطلب...

محمرضا گلزار وآشواریارای در فیلم هندی-ایرانی سلام بمبُی

 

دانلود فیلم جدید به نام سلام بمبئی

دانلود فیلم هندی جدید به نام سلام بمبئی

دانلود فیلم ایرانی جدید به نام سلام بمبئی

Download film New Hindi called Hello Mumbai

دانلود فیلم Hello Mumbai

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم های هندی با دوبله فارسی

محصول مشترک هند و ایران

بازیگران : آیشواریا رای ، محمد رضا گلزار

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم سینمایی سلام بمبئی

جزئیات فیلم در ادامه مطلب

 

قربان محمد پور کارگردان راجع به توقف فیلم سلام بمبئی عنوان داشت: پس از انصراف تهیه کننده قبلی ،حسن دادخواه با دیگر دوستان تهیه کننده مذاکره کردیم که با ۲ نفر از این دوستان به توافق رسیدیم. وی افزود: اسامی این دو تهیه کننده را به شورای پروانه نمایش ارجاع دادیم.امیدوارم که هرچه زودتر تکلیف این اثر معرفی شود و سپس یک سفری همراه با تهیه کننده به هندوستان خواهیم داشت و به دیدار تهیه کننده هندی خواهیم را تا به سر محورهای بازیگران، لوکیشن و باقی مسائل به انتخاب مشخصی برسیم. قربان محمدپور در رابطه با حضور بازیگر زن مطرح هندی آیشواریا در سلام بمبی گفت: پنچ گزینه بر بازیگر نقش اول زن هندی داریم که اولین انتخاب بنده و تهیه کننده خانوم آیشواریا هستند و اگر به هر دلیلی با این هنرمند به توافق نرسیم با گزینه های دیگر مذاکره می کنیم که لازم به ذکر است که نقش اول زن را حتما یک بازیگر هندی باید نقش آفرینی کند.

۱- صحبت درباره حضور گلزار و آیشواریا رای قبل از دریافت پروانه ساخت «سلام بمبئی» مطرح و نهایی شدن قرارداد با این دو بازیگر به بعد از دریافت پروانه موکول شد. این فیلم چندی پیش از طرف سازمان سینمایی، پروانه ساخت را دریافت کرده است اما هنوز قرارداد مکتوب با این دو بازیگر به امضا نرسیده؛ هر چند تمام مذاکرات شفاهی و توافق های اولیه به انجام رسیده است.

۲- به گفته تهیه کننده این اثر، آیشواریا رای با پرداخت مبلغی حدود ۳ میلیارد تومان در این فیلم حضور خواهد داشت و البته که آمیتا باچان، پدرشوهرش هم به عنوان مشاور کنارش حضور خواهد داشت.

۳- مذاکره با آیشواریا رای از طریق یک واسطه صورت گرفته است. پس از مذاکرات اولیه و اعلام موافقت رای، از طرف آیشواریا رای، آمیتا باچان که به عنوان مشاور این بازیگر عنوان شده است، برای عقد قرارداد کتبی جهت همکاری با این ستاره بالیوود در پروژه سینمایی «سلام بمبئی»، محمدرضا گلزار، قربان محمدپور، کارگردان، حسین دادخواه، تهیه کننده و مدیر تولید این فیلم به هند دعوت شده اند تا قرارداد به صورت کتبی بسته شود؛ سفری که هنوز انجام نشده است.

۴- به گفته تهیه کننده این اثر، آیشواریا رای در این فیلم به صورت کامل حجاب دارد و از هم اکنون این شرط با او مطرح شده و او نیز پذیرفته است: من برای کشور و فرهنگ خودم خط قرمزهایی دارم و همه شروط خود را به آنها گفته ام که پذیرفته شده است؛ به این ترتیب این قضیه شرط شده است که آیشواریا رای در تمام فیلم با حجاب حضور داشته باشد که او هم قبول کرده است. این بازیگر سرشناس هندی همانند دیگر بازیگران زن ایرانی در فیلم بازی خواهد کرد.

۵- فیلم «سلام بمبئی» در سه کشور ایران و هند و فرانسه فیلمبرداری می شود. ۸۰ درصد این کار در هند می گذرد و ۲۰ درصد باقیمانده در فرانسه و ایران می گذرد. تمام سکانس های مربوط به آیشواریا رای در هند فیلمبرداری می شود؛ بنابراین قرار نیست این بازیگر به ایران بیاید. هر چند اگر این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد، از او به عنوان بازیگر دعوت به عمل خواهد آمد.

۶- هزینه های تخمین زده شده این پروژه حدود پنج میلیارد تا پنج و نیم میلیارد تومان است که کل پروژه را در کشورهای ایران، هند و فرانسه دربر می گیرد.

۷- قرار است «سلام بمبئی» در کشورهای مختلفی اکران شود. طبق مذاکرات انجام شده میزان فروش فیلم در هر کشور یعنی ایران و هند به آن کشور تعلق دارد و میزان فروش بین المللی هم به نسبت سرمایه گذاری و مشارکت تقسیم خواهد شد.

۸- لوکیشن اصلی این فیلم در هند، شهر مومباست و تهیه کننده هندی آن شرکت ایگل فیلم (Eagle Films) است.

۹- در این فیلم به طور کل دو تا سه بازیگر ایرانی بازی خواهند کرد که یکی از آنها یعنی محمد گلزار به توافق شفاهی رسیده و دیگری هنوز انتخاب نشده است. از طرف دیگر ۵ بازیگر هندی دارد. به غیر از رای، گلشن گروور (Gulshan Grover) دیگر بازیگر هندی است که برای عقد قرارداد با او مذاکره صورت خواهد گرفت. همچنین بهروز چاهل که در فیلم «زبان مادری» یکی از نقش های اصلی را بازی کرد در این فیلم نیز بازی خواهد کرد. او همچنین مجری این پروژه است.

۱۰- به گفته تهیه کننده، مبلغی که آیشواریا رای برای بازی در «سلام بمبئی» درخواست کرده معادل ۳ میلیارد تومان است که البته پرداخت آن برعهده تهیه کننده هندی است.

۱۱- به گفته کارگردان، ۳۰ درصد فیلم به زبان فارسی و ۷۰ درصد آن به زبان انگلیسی خواهد بود. فیلم دوبله نخواهد شد. سکانس هایی که بازیگران به زبان انگلیسی صحبت می کنند زیرنویس فارسی خواهد شد و برای اکران فیلم در هند نیز این اتفاق برعکس رخ می دهد.

۱۲- به گفته کارگردان به جای رقص و آواز، در فیلمنامه چهار کلیپ طراحی شده و قرار است چهار ترانه به دو زبان فارسی و هندی در کلیپ ها استفاده شود.

۱۳- گویا در چهار ماه گذشته دوازده ترانه در استودیو پارت تست زده شده و قرار است ترانه های دو زبانه را بهروز چاهل و محمدرضا گلزار با هم بخوانند.

۱۴- طبق شنیده ها چهار کلیپ «سلام بمبئی» دو ماه قبل از اکران همراه با قسمت هایی از پشت صحنه فیلم و مصاحبه با بازیگران فیلم وارد شبکه خانگی خواهد شد.

۱۵- شنیده می شود محمدرضا گلزار یک آلبوم موسیقی دارد که به زودی منتشر می شود و قرار است چند قطعه از این آلبوم در فیلم استفاده شود و خواننده هندی ایرانی به نام «بهروز چاهل» هم در این فیلم می خواند.

۱۶- به گفته تهیه کننده در این فیلم رقص و آواز وجود دارد: «این اتفاق در بالیوود مرسوم است و برای مردم هند وجود این مسئله در فیلم مهم است اما رقص و آواز ما به گونه ای نیست که رفتار غیرشرعی جلوه کند. ما در کشور یک نوع رقص داریم که بزرگان دین با آن مخالفند و یک سری رقص ها هم هستند که بزرگان با آن مشکلی ندارند و ما از نمونه دوم در فیلم استفاده می کنیم. الان هر فیلمسازی که در ایران کار می کند مطمئنا خط قرمزها را کاملا می شناسد. ما اگر مسائل شرعی را در فیلم رعایت کنیم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

۱۷- این فیلم داستان عاشقانه ای بین یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی است که دانشجوی پزشکی در هندوستان است. این دو عاشق هم می شوند اما خانواده دختر با ازدواج آنها مخالف است و باعث دوری این دو از یکدیگر می شوند. یک فیلم کاملا هندی!

۱۸- پیش از این اعلام شد برای بازی در نقش کنار گلزار و آیشواریا رای، فراخوانی داده می شود و مکان و زمان آن اعلام می شود تا علاقمندان به بازیگری و دانشجویان این رشته تست بدهند و توسط تهیه کننده و کارگردان انتخاب شوند. بازیگر این نقش از میان آقایان ۲۵ تا ۳۵ ساله با چهره و قدی متوسط انتخاب می شود و تنها ویژگی که باید داشته باشند، سالم بودن است.


 

salam-bar-bambaei

aishwarya-cannes-17may13-04

مریم زکریا به جای آیشواریا ، بازیگر فیلم جنجالی (سلام بمبئی) شد + عکس

 

مریم زکریا، Maryam Zakaria بازیگر و مدل زیبای ایرانی تبار بالیوود (سینمای هند) که چند ماهی می شود مادر شده ، امروز در اینستاگرام خود خبر داد که با جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینمای ایران برای بازی در یک فیلم مشترک ایرانی هندی قرارداد همکاری امضا کرده است.

مریم زکریا

Such a pleasure to meet one of Iran’s amazing Director& Writer @ghorban_mohamadpour and the greatest producer Javad Noroozbegi. And also the actor @bchaihel and music director Dilshad and my dear friend Dr ali. The Iranian film Industry and Bollywood coming together soon :) looking forward to their upcoming movie salaam Mumba

قربان محمدپور در ایینستاگرامش نوشت :

۱۱۲۵۰۹۵۸_۱۶۵۹۱۳

همراه با خانم مریم ذکریا… بازیگر موفق ایرانی در بالیوود

 

آقای دیلشاد شیخ آهنگساز سلام بمبئی که با همکاری آی آر رحمان موسیقی سلام بمبئی رو خواهد ساخت . در سلام بمبئی چهار ترانه به زبان هندی و فارسی خواهیم داشت . بزودی خواننده پاپ ایرانی نیز انتخاب خواهد شد.

کمپانی موشن پیکچرز تهیه کننده و پخش کننده فیلم سلام بمبئی در هند شد . موشن پیکچرز یکی از بزرگترین کمپانی های فیلمسازی در بالیوود است.

۱۱۲۷۴۲۵۳_۸۵۶۳


محمدرضا گلزار همبازی مریم زکریا در «سلام بمبئی» شد + عکس

 

۱۱۴۱۹۰۸۴_۱۱۵۲مدتی قبل قربان محمدپور و جواد نوروزبیگی با سفر به هند مذاکراتی را با مدیر یکی از کمپانی های سینمایی مطرح این کشور انجام دادند و این روزها کمپانی «موشن پیکچر» با بازیگران مد نظر کارگردان و تهیه کننده وارد مذاکره شده و طی روزهای آینده با آن ها قرارداد امضا خواهد کرد.

همچنین قرار است مدیر این کمپانی، Pahlaj Nihalani، روز جمعه شانزدهم مردادماه وارد ایران شود که طبق هماهنگی های انجام شده ویزای آن ها توسط کنسولگری ایران در بمبئی صادر و هتل آن ها نیز در تهران رزرو شده است.

در «سلام بمبئی» به جای رقص و آواز که رسم معمول سینمای هند است چهار کلیپ طراحی شده و Sonu Nigamخواننده سرشناس هند قرار است چهار ترانه برای این فیلم بخواند.

برای دیدن عکس هایی از فیلم اینجا کلیک کنید

maryamzakaria
منبع: ایسنا

 

 

..................................................

مدت زیادی است که خبرهای متعددی از حضور بازیگران مطرح سینمای جهان در فیلم‌های ایرانی منتشر می‌شود که هر یک از این خبرها یکی پس از دیگری یا تکذیب می‌شد و یا تیم تولید با بازیگر مورد نظرشان به توافق نمی‌رسیدند و این قصه ناتمام باقی می‌ماند.

 از علی معلم گرفته تا مسعود ده‌نمکی و ماجرای حضور آنجلینا جولی در فیلمش. اما به نظر می‌رسد این بار قضیه حضور آیشواریا در فیلمی ‌از سینمای ایران بسیار جدی و محتمل‌تر از بقیه است.

دیروز بالاخره پروانه ساخت یکی از پر سر و صداترین پروژه‌های چند وقت اخیر سینمای ایران صادر شد تا بالاخره «سلام بمبئی» در ریل تولید قرار بگیرد. صبا بلافاصله پس از صدور پروانه ساخت این فیلم در گفتگو با حسن دادخواه تهیه کننده «سلام بمبئی» جزئیات دقیق و دسته اولی از این فیلم سینمایی گرفته است که در ادامه می‌خوانید.

 -امضای قرارداد آیشواریا رای در حضور آمیتا باچان

 به گفته دادخواه پس از ماه مبارک رمضان پیش تولید فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به نویسندگی و کارگردانی قربان محمدپور آغاز خواهد شد و با توجه به این‌که این فیلم حدود سه ماه پیش تولید نیاز دارد پیش‌بینی تهیه‌کننده این است که تا اواخر مهر این فیلم کلید بخورد.

 اما مهم‌ترین حاشیه این فیلم حضور یکی از چهره‌های سرشناس سینمای هند در این فیلم است که هر چند وقت یک بار تأیید یا تکذیب آن را در رسانه‌ها شنیده بودیم که این بار دادخواه با قطعیت از حضور این بازیگر در فیلم جدید خود خبر می‌دهد: «این فیلم 5 بازیگر اصلی هندی و دو بازیگر اصلی ایرانی دارد که از هند خانم آیشواریا به طور قطع حضور خواهد داشت چرا که قرارداد شفاهی با این بازیگر سینمای جهان منعقد شده است و برای مکتوب کردن این قرارداد در ماه آگوست (مرداد) عازم هندوستان هستیم تا با توجه به قراری که با آقای آمیتا باچان پدرشوهر خانم آیشواریا در دفتر ایشان داریم ضمن عقد قرارداد صحبت‌های نهایی راجع به مبلغی که برای دستمزد این خانم باید بدهیم و گرفتن تخفیف‌های لازم انجام دهیم. مبلغ دستمزد خانم آیشواریا به پول ما 3 میلیارد تومان است و ما به دنبال گرفتن تخفیف هستیم.»

جالب‌تر این است که به گفته دادخواه به احتمال فراوان آیشواریا رای چند سکانس در ایران بازی دارد و به ایران می‌آید. دادخواه در خصوص بازیگران ایرانی این فیلم هم خبر از حضور محمدرضا گلزار می‌دهد: «قرارداد آقای گلزار هم طی روزهای آینده منعقد می‌شود و نفر دوم بازیگر ایرانی ما هم قطعاً از آقایان بازیگر چهره سینمای ما خواهد بود.»

اما نکته جالب‌تر در خصوص گلزار این است که او قرار است چند تا از آهنگ‌های آلبوم جدیدش را در این فیلم بخواند: «محمدرضا گلزار یک آلبوم موسیقی دارد که به زودی منتشر می‌شود و قرار است چند قطعه از این آلبوم در فیلم استفاده شود. و یک خواننده هندی ایرانی به نام «بهروز چاهل» هم در این فیلم می‌خوانند.»

 -رعایت همه مسائل شرعی و عرفی

 اما ساخت چنین فیلمی ‌قطعاً هزینه بسیار بالایی خواهد داشت، دادخواه در خصوص بودجه فیلم می‌گوید: «برآورد بودجه این فیلم 5/5 میلیارد تومان است که بخشی از آن را بخش خصوصی و بخش دیگری را اسپانسرهای ما تأمین می‌کنند.» به گفته دادخواه 10 درصد از این فیلم در ایران ،10 درصد در فرانسه و 80 درصد باقی در هندوستان تولید می‌شود که 20 درصد این فیلم به زبان فارسی و 80 درصد انگلیسی است که حتماً برای اکران عموم زیرنویس خواهد شد.

 اما بحث ساختن یک فیلم در هندوستان آن هم با ستاره‌های هندی و تفاوت سینمای ایران و هند در ساخت فیلم این سؤال را پیش می‌آورد که خطر سانسورهای احتمالی چقدر فیلمنامه این فیلم را تهدید می‌کند: «باتوجه به این‌که این فیلم یک فیلم بین‌المللی است و مخاطب این فیلم مخاطب جهانی است ما طبق آنچه که در فیلمنامه‌ای که توسط ارشاد مجوز گرفته پیش خواهیم رفت و این فیلم در زمان اکران هیچ سانسوری نخواهد داشت. ما رقص و آواز هم در این فیلم داریم چرا که این اتفاق در بالیوود مرسوم است و برای مردم هند وجود این مسئله در فیلم مهم است اما رقص و آواز ما به گونه‌ای نیست که رفتار غیر شرعی جلوه کند. ما در کشور یک نوع رقص داریم که بزرگان دین با آن مخالفند و یک سری رقص‌ها هم هستند که بزرگان با آن مشکلی ندارند و ما از نمونه دوم در فیلم استفاده می‌کنیم. الان هر فیلمسازی که در ایران کار می‌کند مطمئناً خط قرمزها را کاملاً می‌شناسد. ما اگر مسائل شرعی را در فیلم رعایت کنیم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. متولی صدور مجوز ساخت فیلم وزارت ارشاد است که مجوز را صادر کرد و اگر ما در ساخت فیلم‌های بین‌المللی اینچنینی مسائل شرعی را رعایت کنیم مطمئناً اتفاقی نمی‌افتد و نیازی به ورود ارگان‌های مختلف به مسائلی که به آن‌ها مربوط نیست دخالت کنند وجود ندارد.»

-آیشواریای پولدار به دنبال گلزار دانشجو

 نکته جالب دیگر این فیلم حضور یک تهیه‌کننده و کارگردان مطرح هندی در کنار قربان محمدپور به عنوان مشاور کارگردان است: «نویسنده و کارگردان این فیلم قربان محمدپور است. اما تهیه کننده دیگر این فیلم آقای «امش مهرا» سابقه تهیه کنندگی و کارگردانی زیادی در بالیوود دارند که ما قصد داریم از تجربیات او در تولید، به عنوان مشاور کارگردان استفاده کنیم.»

و بالاخره خلاصه داستان «سلام بمبئی»: این فیلم داستان عاشقانه‌ای بین یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی است که دانشجوی پزشکی در هندوستان است. این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است و باعث دوری این دو از یکدیگر می‌شوند.

 برای دیدن تصاویربیشتر فیلم اینجا کلیک کنید

اخبارجدیداز فیلم هندی محمدرضا گلزار دراینجا

 

 

باتشکرازسایت:

قلب آهنگ

ساتین

ایران ناز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 600
  • بازدید ماه : 2,484
  • بازدید سال : 11,016
  • بازدید کلی : 793,997
  • برچسب
    دانلودرایگان رایگان دانلودرایگان ومجانی دانلودرایگان دانلودمجانی رایگان دانلودسایت دانلودرایگان رایگان سایت رایگان ولینک رایگان ودانلودساده وسریع ورایگان دانلودرایگان رایگانdownloadraygan download 2017 downlood2016 دانلودمستقیم ورایگان دانلودسریع ورایگان وپرسرعت دانلودپرسرعت ورایگان2017