loading...
دانلودرایگان
ادمین بازدید : 125 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

دردسر تازه ملکه زیبایی کانادا توسط چین + عکس

 

 

دردسر تازه ملکه زیبایی کانادا توسط چین + عکس

 

چین ملکه زیبایی کانادا را به رقابت امسال دعوت نکرد.انتقاد ملکه زیبایی 2015 کانادا که اصلیتی چینی دارد از سیاستهای چین و نقض حقوق بشر در این کشور به گزارش ایران ناز سبب شد چین برای رقابت های ملکه زیبایی 2016 از وی دعوت نکند.

 

آناستازیا لین برنده رقابت ملکه زیبایی کانادا در سال ۲۰۱۵ می گوید که به خاطر انتقاد از عملکرد دولت چین در زمینه حقوق بشر، به او اجازه داده نشده امسال در مراسم انتخاب ملکه زیبایی جهان شرکت کند.

 

مسابقه ملکه زیبایی جهان ماه دسامبر امسال در سانیا چین برگزار خواهد شد و آناستازیا لین، ۲۵ ساله و بازیگر چینی تبار ساکن کانادا، می گوید که برگزار کنندگان این رقابت او را دعوت نکرده اند.

 

 

دردسر تازه ملکه زیبایی کانادا توسط چین + عکس

 

 

خانم لین نمی تواند بدون دعوتنامه برگزارکنندگان ویزای سفر به چین را بگیرد و با توجه به اینکه برنامه افتتاحیه مراسم امسال روز ۲۳ نوامبر برگزار خواهد شد٬ بعید است او بتواند در آن شرکت کند. مهلت دریافت دعوتنامه روز جمعه ۲۰ نوامبر به سر رسید.

 

آناستازیا لین گفت: “موضع رسمی برگزار کنندگان ملکه زیبایی امسال این است که اگر من در مراسم افتتاحیه حاضر نشوم نخواهم توانست در رقابت امسال شرکت کنم. شاید چند روز تاخیر قابل چشم پوشی باشد ولی فرصت دارد از دست می رود. تا این مقطع من هنوز امیدم را از دست نداده ام.”

 

 

دردسر تازه ملکه زیبایی کانادا توسط چین + عکس

 

 

 

سایر شرکت کنندگان در رقابت ملکه زیبایی جهان دعوتنامه خود را در پایان ماه اکتبر دریافت کرده اند. آناستازیا لین که در ماه مه امسال به عنوان ملکه زیبایی و نامزد کانادا برای رقابت جهانی انتخاب شد، به خاطر انتقادهای صریح از نقض حقوق بشر در چین مورد ستایش قرار گرفته است. او به طور مشخص روی دفاع از پیروان مکتب معنوی “فالون گونگ” تمرکز داشته که از نگاه حکومت چین یک فرقه تلقی می شود.

 

طبق قوانین چین، هر فردی که پیرو و طرفدار گروههای مذهبی غیرقانونی باشد بازداشت خواهد شد.آناستازیا لین در سال ۲۰۱۳ از چین به کانادا مهاجرت کرد. او پس از آشنایی با سرگذشت افرادی که توسط حکومت چین مورد سرکوب قرار گرفته اند فعالیت در زمینه دفاع از حقوق بشر را آغاز کرد.

 

او در فیلم هایی که موضوع آنها سرکوب پیروان مکتب فالون کونگ است بازی کرده و در ژوئیه امسال برای ارائه شهادت در مورد وضعیت پیروان این مکتب در جلسه یکی از کمیسیون های کنگره آمریکا شرکت کرد.

 

ایکه لالجی٬ مدیرعامل موسسه ملکه زیبایی کانادا گفت که اگر خانم لین نتواند در مسابقات امسال شرکت کند٬ کانادا مقام دوم خود را به چین نخواهد فرستاد٬ چون تمرین و آموزش از روز شنبه شروع شده و برای فرستادن فرد جایگزین دیر شده است.

 

خانم لین می گوید که با تعدادی از ملکه های زیبایی سابق چین صحبت کرده و آنها با انتقادات او از وضع حقوق بشر در آن کشور موافقند٬ ولی چون از نگرفتن ویزا می ترسند حاضر نیستند در این زمینه علنا صحبت کنند.او می افزاید: “خود من هم می ترسم، چون پیامدهای انتقاد از عملکرد حکومت چین را دیده ام.”

 

پس از انتخاب او به عنوان ملکه زیبایی و نامزد کانادا برای شرکت در رقابت جهانی، ماموران اداره امنیت چین با پدر آناستازیا تماس گرفته و تهدید کردند انتقاد از حکومت برای او پیامدهایی خواهد داشت. با توجه به اینکه پدرش هنوز در چین زندگی می کند آناستازیا نگران اوست.

 

او می گوید: “پدرم واقعا ترسیده و جرئت نمی کند با من تماس بگیرد چون نگران است تماس های تلفنی ما را کنترل کنند. او دیگر جرئت نمی کند عقایدش را بیان کند.”با این همه آناستازیا قصد دارد از موقعیت خود به عنوان ملکه زیبایی برای جلب توجه افکار عمومی به نقض حقوق بشر و دفاع از آزادی بیان در چین استفاده کند.

 

او می گوید: “من تنها هستم و حتی اعضای خانواده ام پیش من نیستند، به این خاطر خیلی سخت است. ملکه زیبایی یک تشکیلات جهانی است و اگر نهادهای جهانی مثل این در برابر اعمال فشار به نامزدهای ملکه زیبایی موضع گیری نکنند این تعرض ها ادامه خواهد یافت. حکومت چین می داند که این اعمال فشارها نتیجه می دهند و تا زمانیکه کسی در برابر آنها نیاستد آنها به این روش ادامه خواهند داد.”

 

آناستازیا می گوید که فارغ از اینکه بتواند و یا نتواند در رقابت امسال برای انتخاب ملکه زیبایی جهان شرکت کند از موقعیت خود برای اظهار نظر در مورد مسائل حقوق بشر استفاده خواهد کرد.

 

با توجه به اینکه تا مهلت روز جمعه ۲۰ نوامبر دعوتنامه خود را دریافت نکرده در نظر دارد با تهیه طومار و جلب حمایت از آن به این تصمیم برگزار کنندگان اعتراض کند.او می گوید: “اگر من بالاخره بتوانم به چین بروم می خواهم مردم من را ببینند. بسیاری از مردم چین با شکستن سدهای سانسور اینترنت من را شناخته و از داستان من با خبرند. می خواهم به آنها نشان دهم که من به اعتقاداتم وفادارم و آنها هم در چین می توانند از نظراتشان دفاع کنند.”

 

 

  /////////////////////////////


سیگار کشیدن علنی دختران در مشهد + عکس

سیگار کشیدن علنی دختران در مشهد + عکس

ایران ناز این روزها یک ناهنجاری اجتماعی به عنوان پدیده ای غریب که به تدریج غربت آن در جامعه کمرنگ و کمرنگ تر می شود، بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و چاره اندیشی است.

 

سن سیگار کشیدن در جامعه متاسفانه هر سال پایین می آید.گفته می شود در حال حاضر، متوسط سن شروع سیگار در میان دختران به زیر ۲۰ سال رسیده و میزان مصرف در بین دختران سیگاری نیز افزایش چشمگیری داشته است.شهروند خبرنگاری تصویر دو دختر 11 ساله را در حال سیگار کشیدن میبینید . شهروندی که این تصویر را ارسال نموده است میگوید :

 

 

سیگار کشیدن علنی دختران در مشهد + عکس

 

رفتم سوپر مارکت دیدم دو تا دختربچه حدود ١٠یا١١ساله وارد شدن و دو نخ سیگار خریدند و شروع به استعمال کردند! آقایی گفت شما بچه أید،نکشید!!گفت یه بار ایراد نداره!جالب اینکه وقتی میکیشیدند مثل افراد بار أولی نبود.






کشته شدن متخصص قلب معروف کشور + عکس

کشته شدن متخصص قلب معروف کشور + عکس

تصادف وحشتناک دکتر و متخصص قلب و عروق کشور

 

خودروی بی کیفیت پراید همچنان قربانی میگیرد.صفحه تصادف ناجور با انتشار عکسی از تصادف یک 206 و پراید نوشت:

 

کشته شدن متخصص قلب معروف کشور + عکس

 

 

شرح: سواری پراید کنترل ماشین رو از دست میده و به لاین مخالف میره با پژو 206 برخورد میکنه.پژو 206 متعلق به دکتر صادقی یکی از متخصصان قلب و عروق در منطقه ی غرب کشور بوده!متاسفانه دکتر صادقی (روحش شاد) و راننده ی پراید فوت شدن و سرنشین پراید دچار جراحت شد.



//////////////////////////////////


نوشته های جالب حسام نواب صفوی به زنجانی + عکس

نوشته های جالب حسام نواب صفوی به زنجانی + عکس

متنی که حسام صفوی بازیگر معروف به بابک زنجانی نوشت …

 

 

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون که دوره کارشناسی ارشد حقوق را میگذراند با انتشار عکسی در اینستاگرام شخصیشان خطاب به متهم نفتی بابک زنجانی سخنانی را نوشت .

 

 

حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اين پايان نامه پدر من در سال ١٣٢٧.١٣٢٨است كه بعد تحصيلات خود را تا دكتراي حقوق ادامه داد .چندي پيش به عنوان وكيل تسخيري جواني كه توان مالي براي گرفتن وكيل نداشت، انتخاب شدم امروز به دادگاه انقلاب رفته بودم كه پرونده را بخوانم ،از خداوند ميخواهم مرا ياري كند تا جواني كه از سر جهل به قانون در زندان است را از مرگ نجات دهم بدون آنكه حتي ريالي دريافت كنم ….

 

 

نوشته های جالب حسام نواب صفوی به زنجانی + عکس

 

 

 

در شعبه ديگري آقاي بابك زنجاني داشت ليست اموال و بانكهاي خود را به رخ مردم ميكشيد .نفت ملي نشد كه تو بتواني پول آن را مايه فخر خود كني !!چند نفر را ميتوانستي از مرگ نجات بدهي ؟؟چند خانواده را ميتوانستي از فقر نجات بدهي؟؟؟ عرق شرم چند پدر را ميتوانستي بخاطر تنگدستي جلوي كودكانش پاك كني؟؟ ايمان دارم كه بزودي عدالت را به چشم خواهي ديد .

 

 

آري همان كه ميدانم جواني از پنجره سلولش به آسمان نگاه ميكند و بعد از خدا تنها اميدش منم براي من بالاترين ثروت است وقتي بيرون دادگاه خبرنگاران از من پرسيدند وكيل آقاي زنجاني هستيد ؟؟؟با خنده اي گفتم :نواب صفوي هيچگاه وكيل متهم نفتي نخواهد شد.

 


معرفی زیباترین چشمه هفت رنگ در شاهرود + عکس

معرفی زیباترین چشمه هفت رنگ در شاهرود + عکس

آشنایی با چشمه هفت رنگ مجن در شاهرود چشمه هفت رنگ مُجن از توابع شهرستان شاهرود که در نوع خود كم نظیر است از نوع چشمه های گوگردی است که در ۲۵ کیلومتری شمال شاهرود در میان شکاف دره های دامنه قله ۴۰۰۰ متری شاهوار واقع شده که این دره در ادامه به دو دره کوچکتر تقسیم می شود .

 

 

 

معرفی زیباترین چشمه هفت رنگ در شاهرود + عکس

 

 

 در یکی از این دره های آب سفید چشمه جاری است که آشامیدنی است و در دره ی دیگر چشمه های رنگی قرار دارد این چشمه های رنگی در جداره و کف رودخانه تابلوهای نقاشی زیبایی را خلق می کند که چشمان هر بیننده ای را محسور زیبایی خود می نماید .

 

 

معرفی زیباترین چشمه هفت رنگ در شاهرود + عکس

 

 قبل از رسیدن به این چشمه های معدنی بوی خاصی در منطقه به مشام می رسد . از یکی از این چشمه ها که از کانسارهای گوگردی عبور می کند از فاصله ای دور بوی گوگرد حس می شود . از آنجایی که بسیاری از مواد معدنی از خود گاز و بخار هایی ساطع می کنند می توان با آزمایشات نوع آنها را تشخیص داد و به کمک آنها مواد معدنی اصلی را شناسایی کرد .

 

 در اطراف ، چشمه هایی در حال جوششند که دارای مواد معدنی جیوه دار بوده و از آنها بخار جیوه بلند می شود که به آسانی قابل تشخیص است . سرانجام آب این چشمه ها با رنگ های گوناگون در مسیر خود با هم ترکیب شده و تقریباً آب صابون مانندی را تشکیل می دهند و با آب سفید چشمه تلاقی یافته که هر چقدر از محل دورتر می شوند رنگ آنها به سفیدی گراییده تا جایی که جهت استفاده کشاورزی در منطقه گرآب (گرو) اثری از رنگ و بوی آن یافت نمی شود.

 

 

معرفی زیباترین چشمه هفت رنگ در شاهرود + عکس

 

 آب گوگردی این چشمه ها خاصیت دارویی دارد و در قدیم اهالی منطقه جهت بیماری های پوستی و استخوانی از آب این چشمه ها جهت درمان استفاده می نمودند .

 

 علی ایحال یكی از اهداف در توسعه گردشگری بخش آب درمانی است كه در بیشتر كشورهای جهان دراین بخش سرمایه گذاری کلان صورت گرفته و بازدهی قابل توجه ای داشته است . و از این منظر و با توجه به اینکه این چشمه در موقعیت مناسبی بین استان های سمنان و گلستان واقع شده و در کنار یکی از مسیرهای صعود کوهنوردان به قله شاهوار می باشد می بایست جهت مشکل جاده دسترسی ، سرویس بهداشتی و امكانات رفاهی منطقه فرحزاد و چشمه هفت رنگ مجن نسبت به سرمایه گذاری ، تسریع تا با توسعه گردشگری آن و با واگذاری زمین و احداث استخر تفریحی ، استخر فیزیوتراپی، كانال عروقی، وان عروقی ، استنشاق درمانی انفرادی و عمومی، گِل درمانی ، دوش درمانی ، سونای خشك ، پرتودرمانی، اشعه یووی ، مطب پزشك عمومی ، پزشك تخصصی پوست و پزشك ریوی ، مجتمع آب درمانی آقایان و بانوان ، مجتمع ورزشی روباز به عنوان یکی از بهترین چشمه های آب درمانی کشور و یک جاذبه درمانی – ورزشی به جایگاه واقعی خود نائل شود.



////////////////////////////


دختران لبو فروش در تهران ! + عکس

دختران لبو فروش در تهران ! + عکس

با انتشار این تصویر در شبکه های مجازی قوت زرنگی خانم ها در امر کار و تلاش نسبت به آقایان به اثبات رسید!

 

 

لبو فروشی دختران در نمایشگاه مطبوعات یکی از اتفاقات عجیب و جالب این نمایشگاه بود که یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار پستی در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.

 

یکی از قسمت های جالب توجه نمایشگاه مطبوعات حضور دختران لبو فروش در این نمایشگاه بود جالب تر آنکه یکی از کاربران فضای مجازی به حضور زنان لبو فروش در نمایشگاه مطبوعات واکنش نشان داد. صادق غفرانی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت:

 

 

دختران لبو فروش در تهران ! + عکس

 

 

اون هم در “نمایشگاه بزرگ مطبوعات و خبرگزاریها” که هیچ ثلمه ای بهش وارد نشده بود.البته باید اعتراف کنم که این لبوفروشی و باقلی فروشی، از پرمشتری ترین بخشهای نمایشگاه مطبوعات بود و هرکی میگه نمایشگاه امسال مخاطب نداشت، من و عباس شاهدیم که هم مخاطب داشت، هم مشتری داشت و هم خیلی چیزای دیگه

نکته جالبتر اینکه این خانمهای فروشنده، میگفتن که خواهرشون در نمایشگاه غرفه داره و در کار رسانه و مطبوعات است، ولی چون درآمد این کار بیشتر بوده، این دوستان ترجیح دادند که بزنن تو این کار و خیلی راضی بودند و حسابی از جنتی و روحانی مچکر بودند که لبو و باقلی رو به شکل حرفه ای و اعتدالی به عرصه رسانه وارد کرده اند و کور شود هر ضد انقلابی که این همه دستاورد رو نمیتونه ببینه و دلش قنج بره»

 

 












خودکشی وحشتناک پسری در مترو تهران + عکس

خودکشی وحشتناک پسری در مترو تهران + عکس

جزییات چگونگی خودکشی پسری جوان در مترو تهران

 

خبر خودکشی همیشه از تلخ ترین خبرهاییست که ممکن است بشنویم اما زمانی که فردی که خودکشی میکند جوان باشد تلخی این اخبار بیشتر است .به گزارش ایران ناز هر خانواده ای باید از علل دست زدن جوانان به این عمل آگاه بوده و زمینه های بروز آن را بشناسد تا بتواند در کاهش احتمال بروز این بحران در بین جوانان کم کند

 

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران از مرگ یک جوان 25 ساله(مرد) در ایستگاه مترو تهرانپارس به دلیل خودکشی خبر داد. احسان مقدم روز دوشنبه گفت: حوالی ساعت 13 و 30 دقیقه امروز مرد جوانی در ایستگاه مترو تهرانپارس با پریدن بر روی ریل و قرار گرفتن مقابل قطار در حال حرکت، جان خود را از دست می دهد.

 

 

خودکشی وحشتناک پسری در مترو تهران + عکس

 

وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه، مسئولان مربوطه با قطع برق ایستگاه مترو، جسد بی جان فرد را از داخل ریل خارج کرده و به بیرون منتقل می کنند.مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه این حادثه منجر به بروز وقفه یک ساعته در حرکت قطارهای خط دو مترو تهران شد، افزود: در حال حاضر حرکت قطار در این خط به حالت عادی بازگشته است.

 

 

خودکشی وحشتناک پسری در مترو تهران + عکس

 

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز با تایید این خبر گفت: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله دو گروه تیم امدادی و درمانی اورژانس تهران به همراه آمبولانس از نزدیکترین پایگاههای اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.حسن عباسی افزود: قبل از رسیدن عوامل اورژانس، مصدوم بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

 

 







باتشکرازسایت:

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 727
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 2,518
  • بازدید سال : 11,050
  • بازدید کلی : 794,031
  • برچسب
    دانلودرایگان رایگان دانلودرایگان ومجانی دانلودرایگان دانلودمجانی رایگان دانلودسایت دانلودرایگان رایگان سایت رایگان ولینک رایگان ودانلودساده وسریع ورایگان دانلودرایگان رایگانdownloadraygan download 2017 downlood2016 دانلودمستقیم ورایگان دانلودسریع ورایگان وپرسرعت دانلودپرسرعت ورایگان2017